Snor-en-Co.reismee.nl

oh ja

Het is een bewogen half jaar geweest. Van behoorlijk in de kreukels, halve dagen werken, intensieve gesprekken en leermomenten ben ik nu weer op de goeie weg. Cootjuh acht-punt-nul is in de maak. De periode dat ik echt nul behoefte aan om aan een reisje te denken ligt achter me. Gelukkig maar, want morgen in alle vroegte vertrekt onze jumbojet richting een zonnig oord.


Al het geld is afgelopen maanden in onze tuin gestoken en oh wat is het prachtig geworden. De insteek was dus ook om helemaal geen reisje te maken en enorm in onze eigen tuin te gaan vieren. Het zit er ook heerlijk …. maar een kort reisje kon er ook best af vonden we.


Gezien het intense afgelopen half jaar hebben we gekozen voor veel niks en weinig moeten, en dus geen rondreis, maar lekker een bekende bestemming. Kreta is dan altijd goed. Een keer of 5 zijn we er nu geweest. Het weer is vaak goed, de omgeving prachtig. We kwamen via "Eliza uit opwas here" een mooie rustige gelegen prachtig vier sterren plekkie, klap erop en dat was dat.


Beetje jammer dat de middagvlucht van Transavia is omgezet naar een belachelijk vroege vlucht waarbij de nachtrust ons weer ontnomen gaat worden. Voordeel lijkt dan dat je een lekker lange dag hebt en bij daglicht aankomt en naar je eindbestemming kunt tuffen. en dat is ook fijn ! Maar ik zie ook echt wel een nadeel, en dat is dat je compleet naar de nono bent bij aankomst en de rest van die lange dag voor pampus wilt liggen knorren. Ach, in beide gevallen is de reisdag verloren. En door met je leven ….. er zijn nog genoeg dagen over om te genieten.

Er is een oppas- en verzorgschema opgesteld voor onze minihaarbalBibi, die het fort nu in haar eentje beheren gaat. Lieve hulptroepen zijn er om haar wat in de gaten te houden, want alleen is toch maar alleen. Baloe houd ook vast de boel wat in de gaten en waakt als een sterretje boven de Gerstakker.

We pakken onze koffers, en ik red het zowaar om de zomerse jurkjes in 1 grote weekendtas te frotten en heb nog zelfs wat plek over ook ! De grote koffer laat ik thuis. We gaan tenslotte maar 10 dagen (waarvan 2 reisdagen) en zijn in 3x knipperen weer terug in onze mooie tuin. De laptop gaat wel mee, al weet ik niet of er erg veel zinnigs geblogt zal gaan worden, maar vakantie is vakantie, en traditie is traditie. Maar eerst gaan we genieten van de Griekse sferen ; Zon, zee (neenee, geen ziekenhuis hoor), Griekse salades, tzaziki en bier.

Yamas !

Reacties

Reacties

Joke

Nou ik vind onzin en niks doen blogjes ook leuk hoor !
Dus kom maar op ?
En ik hoop dat Bibi tevoorschijn komt ! Xx

Carla

Gaan jullie maar lekker chillen en genieten daar??

Loes

Nou gelijk hebben jullie na zo'n bewogen half jaar... geniet en heel veel zon, zee, bier en plezier gewenst Snorrewis en Cootjuh

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!